fbpx

Stap in de wereld van
Villeroy & Boch

Het doel was om millennials te activeren om tijdens de VT Wonen beurs de stand van Villeroy & Boch te komen bezoeken. Met een cross-mediale pop-up experience hebben we de doelgroep uitgenodigd om letterlijk en figuurlijk een nieuwe wereld in te stappen en te ontdekken wat er mogelijk is met de producten van Villeroy & Boch.

Concept – campagne – video content – animatie - display bannering – social content – Facebook advertising - Webvisuals – beursactivatie – communicatiemiddelen

Stap in de wereld van
Villeroy & Boch

Het doel was om millennials te activeren om tijdens de VT Wonen beurs de stand van Villeroy & Boch te komen bezoeken. Met een cross-mediale pop-up experience hebben we de doelgroep uitgenodigd om letterlijk en figuurlijk een nieuwe wereld in te stappen en te ontdekken wat er mogelijk is met de producten van Villeroy & Boch.

Concept – campagne – video content – animatie - display bannering – social content – Facebook advertising - Webvisuals – beursactivatie – communicatiemiddelen

Animatie badkamerplanner
Beursbrochure
Activatie VT Wonen

Stap in de wereld van
Villeroy & Boch

Het doel was om millennials te activeren om tijdens de VT Wonen beurs de stand van Villeroy & Boch te komen bezoeken. Met een cross-mediale pop-up experience hebben we de doelgroep uitgenodigd om letterlijk en figuurlijk een nieuwe wereld in te stappen en te ontdekken wat er mogelijk is met de producten van Villeroy & Boch.

Concept – campagne – video content – animatie - display bannering – social content – Facebook advertising - Webvisuals – beursactivatie – communicatiemiddelen

Animatie badkamerplanner
Beursbrochure
Activatie VT Wonen