fbpx

Een goed begin bij SportCity #voeljegoed

Een nieuw jaar is voor vele van ons het startpunt waarop we nieuwe doelen bepalen. Wat willen we behouden, bereiken en verbeteren? De goede voornemens moeten nu waargemaakt worden. SportCity is letterlijk een goed begin van je goede voornemens. Wij hebben de campagne ontwikkeld, vormgegeven en door vertaald naar communicatie en marketinguitingen.

 

*Productie: Martijn Muller (Soda Content)

*Productie: Martijn Muller (Soda Content)

Een goed begin bij SportCity #voeljegoed

Een nieuw jaar is voor vele van ons het startpunt waarop we nieuwe doelen bepalen. Wat willen we behouden, bereiken en verbeteren? De goede voornemens moeten nu waargemaakt worden. SportCity is letterlijk een goed begin van je goede voornemens. Wij hebben de campagne ontwikkeld, vormgegeven en door vertaald naar communicatie en marketinguitingen.

Dynamische outdoor
Facebook advertising
Display advertising

*Productie: Martijn Muller (Soda Content)

Een goed begin bij SportCity #voeljegoed

Een nieuw jaar is voor vele van ons het startpunt waarop we nieuwe doelen bepalen. Wat willen we behouden, bereiken en verbeteren? De goede voornemens moeten nu waargemaakt worden. SportCity is letterlijk een goed begin van je goede voornemens. Wij hebben de campagne ontwikkeld, vormgegeven en door vertaald naar communicatie en marketinguitingen.

Dynamische outdoor
Facebook advertising
Display advertising