fbpx

El Cid

De El Cid week is de jaarlijks terugkerende kennismakingsweek voor nieuwe studenten in Leiden. Voor de Leidse studenten vereniging Quintus hebben we een thema en bijbehorende stijl voor de campagne ontwikkeld. De stijl en campagne moest passen bij de identiteit van Quintus, moest aansprekend zijn voor toekomstige studenten en laten zien waar Quintus als vereniging voor staat. In het thema ‘It’s Q-Time’ hebben we die verbinding gevonden en met de bijbehorende stijl hebben we het thema aansprekend gemaakt voor toekomstige leden. Via een restyle van de website, posters en script voor video hebben we de campagne rond gemaakt.

El Cid

De El Cid week is de jaarlijks terugkerende kennismakingsweek voor nieuwe studenten in Leiden. Voor de Leidse studenten vereniging Quintus hebben we een thema en bijbehorende stijl voor de campagne ontwikkeld. De stijl en campagne moest passen bij de identiteit van Quintus, moest aansprekend zijn voor toekomstige studenten en laten zien waar Quintus als vereniging voor staat. In het thema ‘It’s Q-Time’ hebben we die verbinding gevonden en met de bijbehorende stijl hebben we het thema aansprekend gemaakt voor toekomstige leden. Via een restyle van de website, posters en script voor video hebben we de campagne rond gemaakt.

El Cid

De El Cid week is de jaarlijks terugkerende kennismakingsweek voor nieuwe studenten in Leiden. Voor de Leidse studenten vereniging Quintus hebben we een thema en bijbehorende stijl voor de campagne ontwikkeld. De stijl en campagne moest passen bij de identiteit van Quintus, moest aansprekend zijn voor toekomstige studenten en laten zien waar Quintus als vereniging voor staat. In het thema ‘It’s Q-Time’ hebben we die verbinding gevonden en met de bijbehorende stijl hebben we het thema aansprekend gemaakt voor toekomstige leden. Via een restyle van de website, posters en script voor video hebben we de campagne rond gemaakt.