fbpx

Als je het goed bekijkt!

Door echte caseverhalen tot leven te wekken, hebben we laten zien waar NIBC Direct het verschil maakt. Het doel was om de intermediairs te triggeren om “het eens goed te bekijken”. Via een DM met AR-functionaliteit hebben we voor traffic naar het online magazine gezorgd. In het online magazine hebben we de relevante cases in video en verhaal tot leven gewekt. De campagne is zeer goed ontvangen en zal later in het jaar een vervolg krijgen.

Waar de hypotheek producten van NIBC Direct het verschil maken, is nog niet altijd direct duidelijk voor veel intermediairs. Enerzijds omdat NIBC Direct nog niet top-of-mind is bij een grote groep intermediairs en anderzijds wordt er nog te vaak voor bekende hypotheekproducten gekozen. Dit is een gemiste kans, want in veel gevallen kunnen de (flexibele) voorwaarden van NIBC Direct het verschil maken.

Als je het goed bekijkt!

Waar de hypotheek producten van NIBC Direct het verschil maken, is nog niet altijd direct duidelijk voor veel intermediairs. Enerzijds omdat NIBC Direct nog niet top-of-mind is bij een grote groep intermediairs en anderzijds wordt er nog te vaak voor bekende hypotheekproducten gekozen. Dit is een gemiste kans, want in veel gevallen kunnen de (flexibele) voorwaarden van NIBC Direct het verschil maken.

Door echte caseverhalen tot leven te wekken, hebben we laten zien waar NIBC Direct het verschil maakt. Het doel was om de intermediairs te triggeren om “het eens goed te bekijken”. Via een DM met AR-functionaliteit hebben we voor traffic naar het online magazine gezorgd. In het online magazine hebben we de relevante cases in video en verhaal tot leven gewekt. De campagne is zeer goed ontvangen en zal later in het jaar een vervolg krijgen.

Edwin & Sophie
Iris
Roel
Online magazine
Brochure
Achter de schermen

Als je het goed bekijkt!

Waar de hypotheek producten van NIBC Direct het verschil maken, is nog niet altijd direct duidelijk voor veel intermediairs. Enerzijds omdat NIBC Direct nog niet top-of-mind is bij een grote groep intermediairs en anderzijds wordt er nog te vaak voor bekende hypotheekproducten gekozen. Dit is een gemiste kans, want in veel gevallen kunnen de (flexibele) voorwaarden van NIBC Direct het verschil maken.

Door echte caseverhalen tot leven te wekken, hebben we laten zien waar NIBC Direct het verschil maakt. Het doel was om de intermediairs te triggeren om “het eens goed te bekijken”. Via een DM met AR-functionaliteit hebben we voor traffic naar het online magazine gezorgd. In het online magazine hebben we de relevante cases in video en verhaal tot leven gewekt. De campagne is zeer goed ontvangen en zal later in het jaar een vervolg krijgen.

Edwin & Sophie
Iris
Roel
Online magazine
Brochure
Achter de schermen