fbpx

Naturalis Snakebite congres

Snakebite: From Science to Society is het internationale congres van Naturalis om het effect van slangenbeten onder de aandacht te brengen. Het unieke van dit evenement is dat kennisdeling centraal staat. Vanuit verschillende disciplines (wetenschap, logistiek, commercie, NGO etc.) wilde Naturalis mensen bij elkaar brengen om praktische oplossingen te bedenken om het probleem aan te pakken.

Voor Naturalis hebben we samen met onze partner Red Niños een content strategie bedacht die de doelgroep moest raken. Er moest bewustwording voor het probleem gecreëerd worden, interesse om mee te denken aan oplossingen en uiteindelijk de doelgroep activeren om het event te bezoeken. Via diverse sociale kanalen en uiteenlopende (video) content hebben we de doelgroep bereikt en geactiveerd.

Naturalis Snakebite congres

Snakebite: From Science to Society is het internationale congres van Naturalis om het effect van slangenbeten onder de aandacht te brengen. Het unieke van dit evenement is dat kennisdeling centraal staat. Vanuit verschillende disciplines (wetenschap, logistiek, commercie, NGO etc.) wilde Naturalis mensen bij elkaar brengen om praktische oplossingen te bedenken om het probleem aan te pakken.

Voor Naturalis hebben we samen met onze partner Red Niños een content strategie bedacht die de doelgroep moest raken. Er moest bewustwording voor het probleem gecreëerd worden, interesse om mee te denken aan oplossingen en uiteindelijk de doelgroep activeren om het event te bezoeken. Via diverse sociale kanalen en uiteenlopende (video) content hebben we de doelgroep bereikt en geactiveerd.

Naturalis Snakebite congres

Snakebite: From Science to Society is het internationale congres van Naturalis om het effect van slangenbeten onder de aandacht te brengen. Het unieke van dit evenement is dat kennisdeling centraal staat. Vanuit verschillende disciplines (wetenschap, logistiek, commercie, NGO etc.) wilde Naturalis mensen bij elkaar brengen om praktische oplossingen te bedenken om het probleem aan te pakken.

Voor Naturalis hebben we samen met onze partner Red Niños een content strategie bedacht die de doelgroep moest raken. Er moest bewustwording voor het probleem gecreëerd worden, interesse om mee te denken aan oplossingen en uiteindelijk de doelgroep activeren om het event te bezoeken. Via diverse sociale kanalen en uiteenlopende (video) content hebben we de doelgroep bereikt en geactiveerd.