fbpx

Activatie All of Bach

De Nederlandse Bachvereniging is sinds jaar en dag een prominente speler in het Nederlandse culturele leven. In de aanloop naar het honderdjarig jubileum van de Nederlandse Bachvereniging ontstond het idee om alle werken van Bach uit te voeren.

Om zo veel mogelijk mensen te laten meegenieten, is er gebruik gemaakt van nieuwe media.

IM heeft een cross-mediale activatie ontwikkeld rondom het bekende stuk “De Goldbergvariaties” gespeeld door Jean Rondeau. Met een aantal slimme social activatie elementen en een serie trailers hebben we gesegmenteerd de doelgroep weten te bereiken en boeien.

Activatie All of Bach

De Nederlandse Bachvereniging is sinds jaar en dag een prominente speler in het Nederlandse culturele leven. In de aanloop naar het honderdjarig jubileum van de Nederlandse Bachvereniging ontstond het idee om alle werken van Bach uit te voeren.

Om zo veel mogelijk mensen te laten meegenieten, is er gebruik gemaakt van nieuwe media.

IM heeft een cross-mediale activatie ontwikkeld rondom het bekende stuk “De Goldbergvariaties” gespeeld door Jean Rondeau. Met een aantal slimme social activatie elementen en een serie trailers hebben we gesegmenteerd de doelgroep weten te bereiken en boeien.

Video trailer
Facebook content
Facebook content

Activatie All of Bach

De Nederlandse Bachvereniging is sinds jaar en dag een prominente speler in het Nederlandse culturele leven. In de aanloop naar het honderdjarig jubileum van de Nederlandse Bachvereniging ontstond het idee om alle werken van Bach uit te voeren.

Om zo veel mogelijk mensen te laten meegenieten, is er gebruik gemaakt van nieuwe media.

IM heeft een cross-mediale activatie ontwikkeld rondom het bekende stuk “De Goldbergvariaties” gespeeld door Jean Rondeau. Met een aantal slimme social activatie elementen en een serie trailers hebben we gesegmenteerd de doelgroep weten te bereiken en boeien.

Video trailer
Facebook content
Facebook content